Wednesday, March 14, 2012

someone like you

totally addicted to this song~
be appreciated, i hving someone like you all in my life.
in fact, i just finished my 1st performance in 2nd sem~

i m kind of appreciate for those who coming to support me..
especially the aiesecer..
i stil remmber, laz sem, whn i perform in DMAS,
i hv nt much of fren..
and thr r some1 watching , is now my fren in UUM
kind of miracle, although thy hv no impression on me..
bt at least,i get their support now~
华语比较好表达~
我很庆幸的是,我可以得到你们的支持和肯定
虽然只是短短的几个星期~感情却能那么好
还有一个,喜欢看我hiao和跳舞的manager~
还有你们~国伦,mitchie,嘉恩,snoopy,meichien
TM的朋友,weithong,moonching,liteng~
我也不知道能说什么,只希望,我的hiao可以带欢乐给你们~
我发现,我慢慢地不懂怎样抒发感情了

当然少不了我的舞蹈员
这一段日子,也许是忙了,也不能与你们练习
真的很抱歉
对于你们的回馈,真的是受不起~
感谢你们这一段日子不离不弃~^^

也许这就是朋友吧?
对于朋友的原则,恕我不能了解
朋友的定义,越来越模糊~
我只会珍惜你们~在我还没变之前
我也不知道,我会变得怎么样~
也许有一天,你们都离开了,剩我一人
但是,我知道,这是我咎由自取的

人生这条路,不管你是过客,还是宾客
烙印在心中的,永远磨灭不了~

sem2就是因为你们,我找回我自己~^^
承诺过的,都不能进行~

3 comments:

Anonymous said...

Nevermind i'll find someone like you,
i wish nothing but the BEST for u too~ :)


NiNi

Kar Yen said...

朋友不需要有定义,因为是用心感受的。

allen said...

友情若能用言语来解释就不叫友情啦,它是需要用心的而且是用心经营,就算你再怎么变在我们心里你还是我们生命中的一部分不会忘记的,有时大家会帮你,要倒下大家会把你撑起来^^